Thursday, February 18, 2010

1 hari yang penat


hari ni memang hari yang sgt penat.da la panas nak mampos.jauh kot sri iskandar.
minggu ni da 2 kali aku g sane.haha!
ini sume nak teman ade la ni.nak jumpe customer katenye,tgk2 ktorg g sane ntk lunch je.memang penat.
babi punye customer.wat penat je tunggu.janji melayu betol.haha!

sebelum g sane ade keje lagi nak kene wat.tapi bukan keje aku la.
ade nak kene betol kan tayar motor.bawak motor cam gampang.kelaka nak mampos.hanye aku ngn syahidan je yg tau.haha!


*mas ade dengan motor nye.*

selepas urusan mat rempit.ktorg pun gerak la g sri iskandar.
dalam kete panas nak mampos.nasib aku duk depan kene aircond.haha!
ade,naem.nasib korg aa.haha!
otw nak g sane ade accident plak.org melayu cam bese la kan kalo ade accident.
mesti slow je jalan nak tgk kete punye pasal.
.l.-_-.l.

*ini jela gambar yang sempat aku amik.haha!kang kete belakang marah.*


time sikit lagi nak sampai sri iskandar ade kebakaran plak.
panas sgt kot skang ni sampai padang rumput pun senang je terbakar.
cane la lembu2 kat situ nak makan nanti.
lebey kurang kul 3 sampai sri iskandar,ktorg makan jap tunggu customer tak datang pun.las2 ktorg g sri iskandar semate-mate untuk lunch je.cibai betol.
da lame sgt tunggu ktorg pun balik la.nak watpe lame2 kan?da la panas.(bape kali da aku ulang bende same je)
akhirnye ktorg pun selamat sampai di ipoh balik.
thanks to syidan dan naem kerana jadi pemandu yg berhemah dan berkaliber.
aku harap nanti korg jadi pemandu kete rally.haha!



pemandu yg berhemah.(safety first).l.

3 comments:

Husna.Ma said...

haha!
hari hari memang panas weyh!
:DD

hzwn said...

tau takpe.panas gile.haha

satelliterasa said...

babi sial m'anjing ko ye wan..
hahahah