Wednesday, February 17, 2010

dead end


from left:loki,aku,kiptan,yak

from left:loki,aku,kiptan

yak yang sibuk last minute shopping.

from left:yak,kiptan

haish.ak taktau nak tulis ape ni.
ade cam dalam paper tak wat camni huh?
haha!ni la las time lepak ngn yak.pasni takde da.
sape nak sembang2 ngn ak da.haha!
btw thanks la yak belanje ktorg makan.ko punye harta peningalan aku simpan.tiap kali nak bakar aku igt afro ko.
aduh!lupe sial aku nak amik gambar bende tu.takpe nanti korg tau gak.haha!
babi da cam gay plak aku tulis blog camni.haha!
tapi ni kawan takpe la kan?daripade aku tulis pasal buah hati ke luahan hati ke ketidakpuashatian ke lagi cam gampang kan?
gay tak gay bukan ade org bace pun.haha!

bye2 yak.aku tau balik malaysia nanti afor ko da besa.haha!
.l.-_-.l.

2 comments:

una ulala said...

haha!
ak bace blog ko weyh
gay pon gay la hzwan~
wakaka! :DD

syahmi said...

aku bace jugak!haha lek r der.gua tgok lu kecik besar kecik besar der..hahaha