Tuesday, June 29, 2010

sounds of animal fighting


pada satu hari sang kancil datang bersama penduduk hutan yang laen menuntut keadilan. mereka tidak berpuas hati kerana hutan ini diperintah oleh raja yg tidak adil dan tidak berperikemanusiaan. mereka bersama2 bermesyuarat untuk menjatuhkan raja berkenaan. mereka bersatu hati untuk memanggil aku yg adil,power,kacak dan agak kuat. aku pada mulanya tidak mahu menolong mereka kerana jadual aku penuh. tetapi disebabkan beperikebinatangan aku tolong gak. aku pun pergi menuntut keadilan pada raja yg zalim itu. setelah raja itu dikalahkan, aku memanggil semua binatang berkumpul. aku berkata kepada mereka yg mereka kene memilih antara mereka siapa bakal mengganti kan raja. aku mencalonkan sang singa dan binatang laen semua bersetuju. sehingga sekarang singa digelar raja di dalam hutan. ini semua disebabkan oleh aku. sekian terima kasih.