Saturday, March 6, 2010

sambung cerita

seorang wira bernama abdullah abdul manab telah menghampiri kebun yang telah ditebus maruah tuannye sihangga tejatuh kedalam kuali mak die lalu berhimpun didalam satu bangunan berdekatan bersebelah kan maybank.
5 minit kemudian,beliau dengan semangat wajar yang menusuk kalbu.beliau juga merasai kehadiran paranormal aktiviti semakin berleluasa.keinginannye ingin mengalahkan pasukan yang dibintangi oleh ketua nya iaitu paranormal aktiviti dan seterusnya menguasai kembali kekuatan yang dimiliki oleh abraham sulaiman iaitu bapenye kepada neneknye idris ha-al-imunan dan beristeri kan 4 kekasih ayah pin.
selang beberapa hari tu beliau ingin menakluki kawasan yang dijajah oleh keturunanye dahulu seorang jururawat hospistal toshiba yang dibintangi oleh dato' docter tun mahada tun teja iaitu kepada mamanda zulaika yang juga mencintai bapanye iaitu seorang nelayan dikampung yang berjaya.
bot yang dimiliki adiknye berenjinkan turbo berimkan 18" emkay japan dan ms88 melunjur laju ke arah selatan mencari rezeki untuk tanggungan anak kembarnye yang ingin memasuki universiti yang tidak dianugerahkan pangkat kebesaran yang dijunjungi negeri nye itu.
kita sebagai rakyat bawahan yang menjadi buruh binaan kelapa sawit untuk menakluki tanah jajahan ketuanye itu dan selepas pemaisuri nye mati die cuba,mencari kekasih untuk menggantikan teman tidur.
dipenghujung cerita mari bertazkirah untuk mengupas buah limau yang kesimpulannye manjadi sesuatu kesimpulan.

2 comments:

Loki said...

woi mende ni?bg mkn ms88 kang.hahaha

hzwn said...

ni sambung2 cite ah.style tak?
haha!