Thursday, September 9, 2010

see that eye?haha


comel gile kan?kalo nak cite pasal kucing ni,orang tu da cite da kot kat korg.sial je tulis dialog aku.haha.
tapi ade 1 bende die tak cite.time ktorg g dekat ngn kucing tu,kucing tu melompat pastu ade budak tu tekejut pstu tampar aku.aku pun tekejut skali.

weh kalo langgar kucing btol ke kene badi?sbb aku rase aku cam da stat kene badi je hari ni ;(

4 comments:

loki said...

cilakak.yg tu jgn la cerita.kahkahah

hzwn said...

lek la.takde org bace blog aku.haha

LoLeEtA gOtHiCa said...

relax weh.. aku mcm2 jenis binatang aku langgar dah.. hahahah.. kucing dah 2x rasnyer,then anjing skali!! ahahaha.. esok2 aku langgar gajah plak.. hehehe.. tapi sian weh.. aku berdoa jer untuk roh2 mereka.. hehehe..

hzwn said...

ko jgn.ko langgar gajah aku berdoa skali ntk ko.haha