Saturday, April 17, 2010

bubble q party

cane nak stat huh?k la party bubble q ni senanye mase hari sabtu hari tu.hari ni baru aku nak post pasal party ni.haha.party ni takde la bes mane pun tapi bes gak la.sebab wat ngn member2 kan?mesti ah bes walaupun wat kat tepi padang je.haha.nasib takde org pow.
bajet ntk makanan ni patotnye rm100 je tapi fami yg g beli barang memang die beli ikot perot die ah.haha.ktorg da macam anak2 die je follow je belakang die.haha.
sial ko gemok patot ko g tebas semak tu sume.haha.ni ha makanan yg mahal.tak abis pun las2.ceh.
ni tempat bakar yg dorg setting.style kan?
anak cine setting mesti ah style.haha


pastu aku taktau nak tulis pe da.aku tak igt pape da yg jadi las week.haha.
tapi paling bes ade babi hutan join ktorg makan skali.rugi doh sape yg takde.bukan salu bley tgk babi makan gune tangan.haha.

senanye banyak lagi gamba tapi aku malas nak upload byk2.haha.




ini gamba sume botak yg amik.yg laen ade kat profile die.
sian botak ko amik gamba tapi gamba ko takde kan?
ni ha aku letak gamba ko sorg2.
market skit.haha






ni la botak.hensem doh ko.haha.
die seorang fotographer yg handal,amik kos foto.
berbangsa india muslim.hehe.

No comments: